Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

Verzendkosten

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. 

Bestelling

Vraag: Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Antwoord: Het is helaas niet mogelijk om de producten op te halen, aangezien wij geen winkel zijn.

Retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Reparaties

Vraag: Kunnen jullie ook producten repareren?

Antwoord: Helaas doen wij niet aan reparaties, aangezien wij geen eigen diensten hiervoor aanbieden.

Garantie

Vraag: Wat houd mijn garantie in?

Antwoord: Je ontvangt standaard 1 jaar garantie op de functionaliteit van je bestelde producten. Accu's en batterijen vallen niet onder de garantie, maar je mag altijd een goed werkende batterij verwachten. Meer details vind je op onze garantiepagina.

Contact

Vraag: Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Antwoord: We zijn bereikbaar via verschillende kanalen:

  • Telefoon: +31 625103154
  • WhatsApp: +31 625103154
  • E-mail: info@brezla.nl
  • Contactformulier: Beschikbaar op onze website.
  • Social Media: Stuur ons een bericht op een van onze socialmediakanalen.

Heb je vragen? Wij helpen je graag!

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op deze pagina [LINK NAAR TRACK JE ORDER PAGINA] kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar.

Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.